THE BED

 
Den kanske inte är överdrivet vacker, men skön är den!!
 
Sov som en prinsessa inatt! Min värdpappa spenderade hela kvällen igår med att bygga ihop skapelsen på bilden. Det hördes rätt många svordomar från mitt rum och ett och annat "why didn't we buy an IKEA bed?". Haha, men tillslut var den klar. Eller.. Gästsängen under är inte riktigt klar än, men min är det i alla fall! Supernöjd! 
 
Imorse skjutsade jag 8åringen till skolan, som jag gör varje onsdag, och sen åkte jag hem och väntade på att öppna för städerskan. När hon hade kommit åkte jag till Mathilda och sen drog vi till gymmet. Gymmet var helt klart över förväntan så det blir nog att köpa ett månadskort där, till att börja med i alla fall. Det bästa är att det ligger i Camberley som det går regelbundna tåg till. Ja, jag har ju betald bensin, men ibland väljer jag tåget i alla fall annars känns det lite som att jag utnyttjar bensin-situationen för mycket, plus att det är skönt att inte alltid köra! 
 
Idag är det inte heller någon vanlig dag, för det är bästa fina Alice 20års-dag! HIPP HURRA hjärtat, hoppas din dag blir toppen, älskar dig! Det är dagar som denna som man längtar lite extra hem, känns så självklart att man ska vara med på sina bästa kompisars födelsedagar och så är man inte det. Men tur att det finns internet så man kan hälsa grattis ändå. 
 
PUSS

Kommentarer
20-åringen säger:

Kommer titta i brevlådan varje timme....fast att jag vet att posten bara kommer 1 gång om dagen vid 11 tiden ;)

pusspuuuss love you mosgoos!

2014-01-08 | 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback