Jävla Paris

Ah känner mest så hela tiden. Inte för att staden inte är perfekt, utan för att den har svalt min bästa. Bara att spotta ut igen kära Paris, hon är min. 
 
Vad gör jag annars? Inte mycket, eller alldeles för mycket? Denna vecka har känts väldigt lååååång. Tisdag hela veckan som jag och Mathilda brukar säga. För det verkar aldrig som att de där dumma tisdagarna försvinner, det är alltid tisdag. Jag har dock ett nytt litet projekt som gör att jag har något att sysselsätta mig med när jag har tråkigt eller känner mig som den mest ensamma människan i världen. Jag skriver en artikel om min "resa" här, aslamt egentligen eftersom att INGEN kommer läsa den då den delas ut på studenten, men det håller mig sysselsatt i alla fall! 
 
Annars åker jag till gymmet (min nya bästis) hela tiden. Idag tog jag och Elin en runda på stan innan vi gick dit. Jag var tvungen att köpa med mina obligatoriska "hej jag har varit borta"-presenter. Mina nära vet att jag är galen i att ge bort presenter, och de är väl medvetna om att det nästan alltid finns något till dem i min resväska när jag har varit borta. Varför jag har köpt sånna presenter nu är för att jag åker hem till Sverige på torsdag och stannar till söndag. Min farbror ska bli (har blivit?!) professor i matte (ja, matte är ett stort område, och nej, jag vet inte vilket område han är inriktad på, statistik? ne, jag vet inte), så släkten ska samlas för lite middag och så. Ska bli väldigt trevligt! Ska så klart fara som en vante över halva Sverige. Landar i Köpenhamn - Lund - Linköping - Örebro - Eksjö - Lund - Köpenhamn. Någon kommer vara trött på måndagen efter... 
 
Två bilder från mina senaste dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback