Dag 204

Började dagen idag med sovmorgon då jag var tvungen att ta emot en leverans på morgonen. Det är nämligen så att jag har fått en ny säng av min snälla värdfamilj! Alla som har varit och hälsat på mig vet att den sängen jag har nu inte direkt är något att hänga i julgranen, känns ungefär som att sova på en sten. Men ikväll ska jag få sova i min nya säng!! (Om vi lyckas bygga ihop den ikväll...) Lovar ska ta kort och visa min nya pärla imorgon. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Hade en tanke på att åka till Windsor och se om jag hittade något på Top Shop (fick presentkort där av min värdfamilj i julklapp) men jag bestämde mig för att gå ut och gå och fixa lite saker hemma istället, men jag åker nog dit imorgon. Men först så ska jag och Mathilda åka och träna imorgon, vi tror äntligen vi har hittat ett gym som inte kostar mer än vad vi tjänar på ett år. Ne riktigt så dyrt är det inte, men nästan! Inte konstigt att folk är tjocka i det här landet - ingen har ju råd att träna! Men men, hoppas att det här stället är bra! 
 
I övermorgon kommer min älskade pappa hit och stannar till söndag. Ska bli så otroligt superkul att visa honom runt här, och sen har han lovat sin favoritdotter att hon ska få titta på musikal på lördag. Wiiiiihooo!! Inte bestämt oss för vilken vi vill se än, men det löser vi i London på lördag. Hett tips för folk som ska till London och vill se en musikal, men egentligen inte bryr sig så mycket om vilken. Skit i att köpa biljetter på nätet, de är ALLTID svindyra där. Köper man istället biljetterna någon dag innan, eller samma dag som förställningen, på plats inne i London så kan man få så otroligt mycket billigare biljetter. Men det är så klart en chansning, vill man verkligen verkligen se en speciell musikal så ska man så klart boka biljetter innan! 
 
Nu har jag slängt in fiskpinnar i ugnen, och snart ska mina värdbarn få äta lite. Hörs imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback