Dag 203

Ojdå, det har visst inte blivit så mycket skrivande här på sistone, men det ska det minsann bli ändring på! 
 
Nu är jag tillbaka i Ascot efter två underbara veckor hemma. Känner att jag fick ny energi av de här två veckorna och att jag ännu en gång är taggad på att leva i och uppleva London! Självfallet hjälper det att min julklapp från pappa var pengar till flygbiljetter så jag kan åka hem lite under våren. Ja som sagt så var veckorna hemma underbara. Drack vin och bytte julklappar med mina bästa vänner (älskar hur väl vi känner varann, fick så perfekta julklappar), fick alldeles för mycket julklappar av en alldeles för snäll pojkvän, färgade Ronyas hår (och typ hela hennes ansikte haha, den fläckiga tjejen med svart hår i Paris är mitt mästerverk just so you know), åt farmors julmat, åt mormors julmat, åt waaay too much mat, gosade med vänner, familj och pojkvän - helt enkelt en perfekt jul! 
 
Idag är sista dagen som tjejerna har jullov, så jag har jobbat hela dagen. Elin kom förbi innan, drack kaffe och sa hej, och ikväll ska jag ut och äta med saknade Mathilda. Hon firade nyår i London, till skillnad från mig, så hon har säkert massor att berätta.

Sista jullovsprojektet innan jag åkte hem till Sverige
 
Ska försöka hitta lite bilder från mina två veckor hemma, kan dock bli svårt eftersom min mobil har segat ihop totalt så jag har knappt orkat försöka ta kort, men jag ska försöka iallafall! 
PUSS

Kommentarer
Anonym säger:

Härligt att du hade en bra jul!

Kraaam

2014-01-06 | 20:01:34
Mamma säger:

Det var väldigt mysigt att ha dig hemma gumman <3

2014-01-06 | 20:33:18
Pappa säger:

Jag kommer på torsdag :-)

2014-01-07 | 11:26:30
Ingegerd säger:

Kul att du är tillbaka, jag gillar att läsa din blogg!

2014-01-07 | 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback