12:48

Nu händer det mycket!! Jag hade inte direkt tänkt att planera in speciellt mycket i vår, utan mest bara ta det lugnt, det gick ju så där med det! Nästa helg ska jag och Mathilda på spa, två veckor efter det blir det en resa hem till Sweden, sen blir det en snabbvisit hemma igen i Mars (pappas band har 20-års jubileum), strax där efter fyller jag hela 20 år och då har Mathilda överraskat mig med att köpa biljetter till oss och Frida till Mamma Mia (WIIIIHOO) och nu har vi precis köp en resa till Edinburgh i slutet av Mars! I April/Maj kommer bästis Ronya hit, sen kommer förhoppningsvis Alice & Kajsa och mamma har pratat om att komma en gång till. Om mamma, eller både mamma och Niclas kommer hit i vår så åker vi nog till Oxford istället för att vara i London, vilket skulle va superkul! Sen är mitt år här slut, hur sjukt är inte det då? 
 
Idag har jag äntligen varit på banken och fixat till min internetbank, så nu kan jag äntligen (efter 6 månader....) föra över pengar smidigt! Ikväll ska jag och Mathilda åka och gymma och sen gå ut och äta efter. Perfekt torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback