Fego

 
Det här började min morgon med. (Eller nej, egentligen började den med en glömd swimming bag och panikkörning till en simmhall... MEN sånt är livet när man tar hand om en 8-åring!) Vi har alltid gått förbi Fego, som är ett café på Ascot High Street och tänkt att det skulle vara svindyrt. Men så hade Carolin varit där med några kompisar, och det visade sig att precis som på alla andra restauranger i det här landet så var maten inte alls dyr. Så efter min stressiga morgon så hämtade jag upp Mathilda, Elin och Carolin för att äta frukost. Gott gott gott! Sen blev det en sväng till gymmet och lunch hemma hos Elin.
 
Håller på att packa för fullt, på torsdag åker jag heem! Inte för gott... Men minisemester, åh så mysigt det ska bli. Så jag håller på att välja ut det som jag inte behöver här längre, de sakerna får stanna hos mama i Lund tills i sommar då jag också (förhoppningsvis) blir lundabo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback