Dag 97

 

 

 

 
 
ÅH alltså vilka underbara dagar! De första tre bilderna är från Windsor Castle, och ja, drottningen var hemma! Rätt coolt att vi kanske bara var några rum ifrån henne. Dock är den tredje bilden inte på slottet utan på Windsor, och jag är nästan helt säker på att det är Eton Collage som man skymtar mellan träden. Resten av bilderna är från igår när vi var inne i London och spenderade 2,5 h i Towern. Alltså. Alla om känner mig bra vet att jag gick runt med ögon som tennisbollar och bara log. Alltså Towern är så häftigt, brutalt hemskt ställe, men så häftigt!! Det har ju varit fängelse/avrättningsplats fram till början på 1900-talet och har därför rätt obehaglig historia, men skit samma, det är helt underbart!! Dessutom är det där som kronjuvelerna bor, så vi har också sett några av världens största diamanter (och säkert andra ädelstenar) i helgen! 

Imorgon ska vi gå en lång promenad i Windsor great park innan mamma ska åka till flygplatsen. Nu ska vi sova. 

PUSS

Kommentarer
Mamma säger:

Å, vad härligt vi hade gumman! Jag längtar så att få träffa dig igen, fast nästa gång blir det julfirande i Billa :)

2013-10-13 | 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback