Dag 93

My love
 
 
Haha.. Min värmefläkt är min bästa vän just nu, och mina näst bästa vänner är mina tofflor som skymtar i bakgrunden på bilden. Alltså i England tror man ju inte på isolering, så så fort det blir under 20 grader varmt i det här landet så blir husen iskalla. Och nu är det under 15 grader varje dag, så ni kan ju förstå att det är kallt inomhus. 

Just nu sitter jag och försöka komma på vad jag ska äta till lunch.. Måste till affären och köpa lax i vilket fall som helst, så jag kanske köper med mig något då. Min värdmamma är borta på jobb ikväll, och eftersom min värdpappa inte direkt är en stjärna i köket så erbjöd jag mig att göra en lax och spenatpaj. Ska bli gott med mat som jag är van vid hemifrån! Vi äter annars väldigt god och nyttig mat, så jag saknar inte maten hemma speciellt mycket! Men ibland kan jag längta lite efter pappas köttfärssås, mammas ostbiffar eller någon av Ewas soppor. Okej nu knorrade det ordentligt i magen! Måste fixa lunch.

PUSS

Kommentarer
Mamma säger:

Nu kommer jag snart och värmer dig <3

2013-09-18 | 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback