DAG 87 - upp och ner

Allt är verkligen upp och ner. Ena sekunden är jag arg på mig själv att jag inte sitter i ett klassrum i Sverige, sen känner jag att jag älskar att bo här, sen är jag ledsen för att jag vill vara hemma hos Gustav och Kajsa och Alice och familjen, och sen vill jag gå runt i London och bara le för att jag har chansen att bo här. Samtidigt är jag jättetrött, pigg, frisk, sjuk, GAHHHH. Hej och välkommen till min vardag. Skypade med Ronya idag dock, det va kul! 

Idag har stora tjejen club efter skolan, så idag hämtar jag lilltjejen först. Vilket betyder att jag börjar jobba en timme senare. Rätt skönt. Började med min hemtenta igår också, men slutade för att jag blev så arg på att vi inte får använda fotnoter utan måste skriva källhänvisningar i löpande text. Får se om jag har lite mer tålamod ikväll så jag kan fortsätta... 

Alltså titta vad underbar människa. Åh.


Kommentarer
Mamma säger:

Min lilla jojo <3

2013-09-12 | 07:54:11
Alice säger:

<3 Vi saknar dig

2013-09-14 | 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback