Dag 86

Fick sovmorgon idag också, och det var skönt för jag behövde verkligen sova. Kände att jag inte mådde helt bra igår kväll, men efter mycket sömn så verkade det ha försvunnit i morse. Tyvärr är det tillbaka och jag känner bara för att ligga i sängen och titta på film... Dessutom har jag så fruktansvärt ont i kroppen efter att jag tränade igår. Så vill typ bara gråta och ringa efter mamma så att hon kan tycka synd om mig och fixa allting. Haha.. Tragiskt att man fortfarande är mammig vid 19 års ålder. Men är man sjuk så är man! 

Innan jag blev akut super mammig och började må dåligt igen så var jag och Elin och åt lunch med två andra aupairer som också bor i Ascot. Den ena var tysk tjej som hette Carolin och den andra var en tjej från Bulgarien som jag inte minns vad hon hette. De var supertrevliga, så det blir nog en och annan lunch/fika/utflykt med dem i framtiden. Idag flyttar dessutom Hajer till London, en tjej som jag gick i samma klass som i 7an, 8an och 9an, hur kul? Askul! Så förhoppningsvis ska jag träffa henne i London i helgen. 9 dagar tills mamma kommer idag också, mys. 

Insett att jag inte tar några kort längre.. Får nog börja med det igen. Nu ska jag tvinga en 8åring att göra läxor samtidigt som jag tycker synd om mig själv och proppar i mig apelsiner. 

PUSS

Kommentarer
Mamma säger:

Vilken tur att jag snart kommer och kan ta hand om dig lite :)

2013-09-11 | 06:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback