Dag 85

Sovmorgonen som jag har på måndagar är ju helt underbar! Sov till 10.30, gick ner och satte på dagens första tvätt och la mig sedan i soffan en stund. Dagen flöt sedan på som vanligt med tvättande, tv och massa kaffe. Testade Wii Fit (träning med hjälp av Wii) för första gången också! Askul!! Blir nog en stund med det imorgon också. Hämtningen rullade på som vanligt, och allt var som vanligt. 

MEN! Även om detta var en tråkig dag så har den varit den bästa på länge. Gustavs höstresa till London är nu bokad!! Åhåhåh. Lycka! Sen är det ju bara en och en halv vecka kvar tills mama kommer nu! Och jag och pappa planerade inför hans resa hit i vinter. Pappa har dessutom gått och blivit supermordern och skaffat sig en, håll i er nu!!! WEBCAM! Så idag skypade vi för första gången! Saknar pappa enormt mycket, så det var kul att få prata lite med honom. 

Har börjat bli väldigt uttråkad här. Känner att jag vill ha något att göra. Längtar tillbaka till skolan så sjukt mycket. Så när jag fick min hemtenta idag så kändes det som en lättnad. Haha, bara jag som skulle säga så, men men. Älskar att plugga, älskar att lära mig, så detta kommer bli askul! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback