Dag 84

Söndag, vilket för mig betyder sova sova sova. Orkar inte göra något på söndagsmorgonar. Vill bara ligga i sängen och läsa, skypa, titta på film. Mina värdföräldrar var rätt trötta idag efter gårdagens bröllopp, så vi åt lunch hemma. Annars brukar vi oftast äta söndagslunch på någon pub/restaurang i närheten. Egentligen så skulle jag ha åkt in till London på eftermiddagen, men planerna ändrades lite snabbt igår och då kände jag att jag lika väl kunde stanna hemma och spara pengar inför mammas besök. Men för att hitta på något så åkte jag och Elin och tittade på bio ikväll. Vi såg "We're the Millers", och den var väldigt bra! Värd att se helt klart. 

 
Nu sitter jag och planerar kommande besök (utöver mamas då). Detta rör sig om han den där Gustav som jag saknar rätt mycket. Läääääääääängtar! Nu ska jag läsa/titta tv och sen sova. 

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback