Dag 80

Vad har jag gjort idag? 
- Hittat till stora tjejens nya skola (högstadieelev numera!)
- Bakat kakor
- Byggt tågbana
- Gjort hamburgare
- Tittat på "Good luck Charlie"

Tänkte skriva ihop ett inlägg om hur en vanlig dag för mig ser ut när jag jobbar, men jag tror jag tar det när skolorna och alla rutiner kommer igång nästa vecka! Men som ni ser så har jag inte gjort speciellt mycket idag. Idag var min sista dag som jag jobbade heldag, och imorgon har jag sovmorgon! Sen blir det lunch/fika med Tea (en tjej från min kära hemstad Eksjö) vid Waterloo innan jag åker tillbaka och hämtar upp tjejerna från deras skolor. 

Skypade lite med mamma ikväll, vilket jag gör nästan varje kväll. Vi planerade lite inför hennes besök som är om TVÅ VECKOR! Åh så underbart kul det ska bli att ha henne här i fem dagar, längtar otroligt mycket!

Nu blir det kanske lite skype, och sen sömn. Kort inlägg efter en tråkig dag. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback