Dag 79

Igår hade jag bara lilltjejen då den stora hade en play date, och idag har jag bara stortjejen då den lilla är på ett födelsedagskalas. Sen så börjar ju den stora tjejen skolan imorgon och på torsdag ska vi in i nya rutiner med nya skolor. Vi har nog lyckats lösa morgonrutinerna på ett bra sätt. Min världpappa jobbar i närheten av båda flickornas nya skolor så han kommer köra dem till skolan två dagar i veckan, och en dag i veckan kommer han köra den stora tjejen. Det betyder att jag får två dagar i veckan där jag börjar jobba runt 16.00 istället för 8.00, skönt! 

Jag hade tänkt att visa lite bilder från min semester hemma, men jag insåg att jag faktiskt knappt tog några bilder. Men här kommer en från när jag och Gustav spenderade en natt ute i hans familjs stuga. Mys. 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback