Dag 78

I'm back darlings!

Åh jag har haft världens bästa semster! Två veckor hemma med de jag älskar mest, kunde inte blivit bättre. Även om det var svårt att lämna Eksjö så är det rätt skönt att vara tillbaka i London. Jag har liksom inget hem och inget jobb/skola i Eksjö så det hade nog känts rätt meningslöst att vara där längre än jag var. Annat blir det ju nästa år när jag flyttar hem, skaffar egen lägenhet och börjar plugga! Så två veckor var helt perfekt tid att vara hemma. 

Denna vecka jobbar jag hela dagar (8-18.30) måndag, tisdag och onsdag, sen är det nästan tillbaka till det vanliga schemat då flickorna börjar skolan. Dock kommer jag jobba mycket mindre nu, jag kommer troligtvis vara ledig varje morgon och alltså börja jobba runt 16.00 varje dag. Imorgon börjar min kurs i psykologi som jag ska läsa på distans mot Lund, det kommer bli kul! 

Mitt fina barndomshem som sen i fredags tillhör en annan familj. 

 
Lyckades backa på en annan bil med pappas bil... Lämnade en snygg buckla haha. Sen hittade jag detta brev hemma i Hult, man blir ju barnsligt glad även om det bara är en skitkurs! 

 
Nu ska jag fortsätta jobba ( = titta på Harry Potter )! 

PUSS


OCH JUST DET!! 
Ronya, min bffae (best friend for ever and ever), flyttar till Paris för att plugga franska på fredag och hon har skaffat en blogg. Så om ni känner att min blogg suger så kan ni ju börja läsa hennes istället, eller så läser du båda! ---> www.riparis.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback