Dag 104

☆IKEA☆
 
 
 
 
 
Klockan 08.40 var Elin utanför mitt hus med sin lilla röda bil. Christiana och Carolin satt redan intryckta i baksätet. Vet inte riktigt varför jag satt fram, haha, kan ju inte varit för att mina ben inte fick plats i baksätet eller mitt goda lokalsinne i alla fall.. Som tur är har Elin en gps i sin bil så hon behövde inte så mycket av min hjälp. (När hon behövde min hjälp slutade det med att vi stannade upp trafiken genom att stå tvärs över två körbanor... Visade sig att vi inte skulle bytt körbana alls egentligen..) Det tog oss bara en timme att komma ner till Southampton, eftersom vi lyckades undvika alla bilköer på M3 genom att komma iväg så tidigt. 
 
Inne på IKEA shoppade vi loss. Speciellt i matdelen! Knäckebröd, kaviar, köttbullar, lösgodis, brunsås, lingonsylt osv. Om man handlade över ett visst pris så fick man en gratis kylbag, vi hade kunnat få tre sånna... Men vi nöjde oss med en och tryckte ner alla köttbullar i den! Efter IKEA så åkte vi till West Quay (och det var då min kartläsning stannade upp trafiken). West Quay är ett GIGANTISKT shoppingcenter mitt inne i Southampton. Vi var dock väldigt trötta efter vår runda på IKEA så vi shoppade inte speciellt mycket. Jag hittade bara en kjol på Zara. I och för sig hade vi väl inte hur mycket pengar som helst kvar heller. 
 
Nu ska jag packa upp det sista av mina grejer. 
PUSS

Kommentarer
Mamma säger:

Hade Mr Carrot släktträff???

Svar: Haha, skickade den bilden till Mills och när jag kom hem så stod hon i hallen och hoppade, "HÄLSADE DU TILL MR CARROTS KUSINER JAG SÅG BILDEN!!!!!!"
Moa Nilsson

2013-09-30 | 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback