Dag 103

Vi snacke dansk.
 
Vi snacke dansk! Haha.. Vi (jag, Mathilda & Elin) var ute igår, här i Ascot, och träffade massa andra aupairer, bland annat en dansk tjej. Ni kan ju gissa vad vi höll på med hela kvällen. "Det låter som du har en potatis i munnen", "Du använder så konstiga ord", "Jag hör bara ljud när du pratar", stackars tjej.. Haha.. Men hon var supertrevlig, OCH hennes engelska var så sjukt bra, så man kunde verkligen ha en konversation med henne. Henne får vi/jag se till att träffa fler gånger! 
 
Idag har jag varit inne i London och ätit lunch/frukost/fika/what ever med Hajer. Såå supermysigt, blev sushi & snog! MUMS. Snog har verkligen den bästa frozen yogurten i UK, namnam. 



Imorgon blir det IKEA! Så jag måste verkligen gå och lägga mig.... Elin kommer och hämtar mig 08.40 imorgon.. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback