Dag 128

♡♡♡
 
 
 

Åh jag har haft världens bästa helg! Gustav var en timme försenad (!!) in till London pga vägarbeten i någon stor tunnel, så jag blev rätt trött och hungrig när jag satt och väntade på honom. Men när han äntligen kom fram så glömde jag totalt bort det. Kände mig bara lycklig över att jag har en så fin människa i mitt liv.

 

Vi gjorde inte så mycket i helgen egentligen, åt mest mat och promenerade runt i London. På söndagskvällen (ja, vi sov två nätter inne i London för att mina värdföräldrar är bäst och gav mig ledigt på måndagsmorgonen) så åt vi på ett brasilianskt steak house. Jag har ätit där en gång tidigare med mina värdföräldrar, och jag kände på mig att det skulle vara något som Gustav skulle gilla. Det går till som så att man hämtar pommes/sallad/vad man vill ha till köttet från en buffé och sedan kommer de som jobbar fram och skär ner kött på ens tallrik. Man kan alltså äta hur mycket man vill. Alltså.. Haha! Serveringspersonalen skrattade tillslut åt vårt bord. Herregud, jag har aldrig sett någon äta så mycket som Gustav gjorde. Jag tror han hade ryggbiff upp i halsen när vi väl gick från restaurangen!

 

Igår så sov vi här hemma i Ascot då jag jobbade på måndagskvällen. Vi åt middag med mina värdföräldrar och det var supermysigt. Efter maten poppade vi popcorn, tog med dem och ben&jerry's upp till mitt rum och tittade på den sista Harry Potter filmen. Väldigt oss, och väldigt mysigt. 

 

Är det svårt att bo ett hav från varann undrar ni. Ja, ibland. Men oftast gör kärlek allt rätt enkelt.


Kommentarer
Mamma säger:

<3 <3 <3 <3

2013-10-25 | 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback