Dag 124

Heeej! Sitter på ett café någonstans utanför London Liverpool Street Station och vääääääääääntar. Om 30 minuter bör han vara här!! 

Tänkte skriva lite snabbt här eftersom jag inte direkt kommer skriva något i helgen. Veckan har gått långsamt, bara en lång väntan! Igår så var jag och Mathilda ute och åt i Windsor på en jättemysig tapasrestaurang, (den jämte hamburgerstället för er som har varit och hälsat på mig!) och idag har jag spenderat dagen med Erica och Matilda på Oxford Street. Köpte bara en ska faktiskt - EN VINTERJACKA. Okej inte direkt, mer höstjacka men det blir ju inte lika kallt här! Men det behövdes verkligen, ni som känner mig vet att jag gick i jeansjacka hela förra vintern i ren protest. Inte mot vintern utan mot pappa haha... Älskar dig pappa! 

Jaja, här kommer två bilder från idag!

Mathilda igår!

Bokstaverar mitt namn på Starbucks nu mera...

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback