Dag 118

6 dagar kvar
 
 Plugg plugg plugg
 
 Fredagkväll med Mathilda i Ascot / Skype med mamma, Gustav & Nicki
 
 X-factor hemma hos Elin igår
 
Haft en superbra helg! Och nu är det bara 6 dagar kvar tills Gustav kommer hit!!! Hur glad jag är? Rätt supermegaasglad. Plus att Erica, kära miss Norge nu mera, kommer vara i London i helgen, och eftersom att Gustav landar så sjukt sent (JA SENT GUSTAV, SENT!) så hinner jag spendera lördagen med henne i London. Vilket också ska bli hur kul som helst! Igår bokade dessutom Sandra, min kära kära barndomsvän, en resa hit en helg i november - JIPPIE!! OCH igår skrev också min kusinvitamin till mig att han, min farbror och min andra kusin kommer vara i London en helg i november, så nu har vi planerat in en lunch inne i London! Eller Lundon som Ines säger. Ines är min 2, snart 3 (hjälp?!), åriga kusin, och min mamma och mina bröder bor i Lund och jag i London. Ines hade lite svårt att hålla isär vilket som var vilket så det råkade bli Lundon när hon skulle säga vart jag bodde, sötisen! Aja, så ni kan fatta att jag har haft en bra helg! OCH att nästa helg kommer bli tusen gånger bättre!
 
Annars jobbar jag på, och pluggar stenhårt. I fredags övertalade Mathilda mig om att följa med ut en stund, blev en lite längre stund än vi hade tänkt oss, men det var bara kul. Sparar pengar, så vägrade ta en taxi hem. Men Mathilda bor bara 10 minuter från mig så vi gick tillsammans dit och sen gick jag själv hem. Eller gick... Sprang medans jag väckte Gustav för att han skulle hålla mig sällskap (stackarn). För det finns ju inga gatlampor i det här landet?! Aldrig märkt det innan då jag alltid åker bil eller taxi efter det har blivit mörkt, och jag insåg varför nu. Igår blev jag bjuden hem till Elins värdfamilj på middag, och sen satt vi på hennes rum och tittade på x-factor. En typisk lördagkväll alltså!
 
Jag håller på att bli lite sjuk, så jag ska spendera resten av dagen i sängen med serier och hoppas på att det går över. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback