Dag 111

"Please make an authorized u-turn"
 
 Fint väder på vår morgonpromenad
 
 Hello Elin
 
 K Ä R L E K
 
Hej alla. Idag började med att jag släpade mig upp ur sängen klockan 9, hällde i mig en hink med kaffe och bytte om till träningskläder. Vid 10 kom Elin och hämtade mig och vi åkte till parken, tog en långpromenad och avslutade med en kaffe i solen utanför det nyupptäckta fiket. Efter det så skjutsade hon hem mig, och jag duschade (i kallvatten, USCH) och åt lunch. Sedan hämtade Elin upp mig igen och vi åkte till Guildford. Ingen av oss hade varit där innan, och alla tjatar om att det är en så mysig stad, så vi var tvungna att se om det stämde! Det gjorde det verkligen! Supermysig stad med superbra shopping! Det var dock lite jobbigt för oss att shoppingen var så himla bra, vi håller båda två på att spara inför kommande besök (TVÅ VECKOR KVAR!!). Så även om jag hittade den perfekta jackan, och ville köpa allt inne på Urbs så blev det bara ett linne från Primark för 2 pund, haha ÄLSKAR Primark. Elin brukar köra när vi ska ut på okända vägar för att hon är mycket säkrare än vad jag är, hon har varit här längre och hon har bra lokalsinne. Men när Elin kör så betyder ju det att det är jag som läser kartan... Jag säger så här: Elin börjar bli expert på u-svängar!
 
Imorgon blir det en vanlig måndag med sovmorgon, kaffe hos Elin, promenad med Elin och sen psykologi innan jag ska hämta flickorna. Nu ska jag fortsätta plugga här!
 
PUSS

Kommentarer
Ingegerd säger:

Hej Moa! Jag följer dig i det engelska landet och njuter av dina berättelser. Idag måste jag kommentera, det känner jag. I våras var vi i England, bl a i Cotswold väster om Oxford. På vägen hem övernattade vi i närheten av Gatwik och hamnade helt av en slump i just Guildford och jag håller helt med dig- idyll! Ha det så bra- kram från Ingegerd

Svar: Hej Ingegerd! Ja men visst är det en fantastisk stad! Oxford har jag inte varit i än, men det är också en stad som jag ser fram emot att besöka. Hoppas allt är bra med er! Stor kram /Moa
Moa Nilsson

2013-10-07 | 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback