Dag 110

Kaffe & drottningens trädgård
 
Kvällskaffe med bästa Ascot-tjejerna.
 
 Frukost, havregrynsgröt <3 / Livet som aupair, en miljard skolväskor
 
 FOOOOOOD
 
Haft väldigt bra dagar! Elin och jag har vandrat runt i Windsor Great Park, och upptäckt att det ligger ett fik inne i parken. Så imorgon ska vi gå till fiket och tillbaka. Sen har vi fikat, varit på bio och sånt vi brukar göra på helger. Bion vi var på igår var rätt mysko dock... Vi trodde det skulle vara en komedi, men det visade sig vara en väldigt seriös film som flippade ur i slutet. Mathilda skickade en bild på en recension till mig idag, och det verkar inte bara varit vi som tyckte den va konstig. Måste förnya mitt studentkort dock! Älskar att jag får rabatt på bion med det. Vi har också insett att Starbucks har kvällsöppet här i Ascot (jag har bott här i 4 månader snart, Mathilda i ca 3 och Elin i 6, ja, vi är sega) så det var vi och invigde ikväll, myspys! 
 
Imorgon blir det som sagt promenad med Elin, och jag gav som förslag att vi skulle ses klockan 10. Jag vill slå mig själv nu.. Men men, det är bra, då kommer jag upp i tid och kan plugga psykologi resten av dagen. Skriver imorgon. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback