Dag 107

Túlio and Miguel
 
Saknar mina pluttar idag.
 
Dagen har bestått av promenad, lite psykologi och sedan massa kaffe hos Mathilda. Vi satt och pratade om att det skulle vara kul att åka bort någon helg, ah, för London är ju så enformig, ne men att få se mer av England. Mathilda vill gärna åka till någon studentstad, och det är jag helt med på, men när hon sa Cardiff (OCH JA, Cardiff är inte England, utan Wales, så slipper någon bli upprörd) så började varningsklockorna ringa i huvudet.. Haha, det är säkert en jättefin stad men MTV har förstört den för mig. Ne men vi satt och kollade upp resor till Cambridge också, och det är ju en häftig stad som man vill se bara för stadens skull. Sen är det ju ett plus att det är en av Englands största studentstäder!
 
Efter jag kom hem från Mathilda så blev jag akut uttråkad, så jag bestämde mig för att pimpa mitt rum lite. Kom inte längre i processen än klippa-stadiet, så imorgon blir det väl klistra!  
 
Yeah!
 
Nu - sängen. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback