Dag 147

Jag & älskade Ronya
 

Åh åh åh vilken underbar helg jag har haft! Jag kände bara hur jag fick ny energi så fort jag såg min älskade vän på flygplatsen. Älskade fina Ronya! Ronya och Josefine (Ronyas rumskompis) mötte mig på flygplatsen (stort jävla plus till Paris för att man kan åka normalt tåg ut till flygplatsen, går inte i London..). Vi tåg tåget in till stan och åt på deras favoritrestaurang, Indiana tror jag den hette, jättemysig och väldigt gott! Sen gick vi runt i lite affärer och tittade! Jag kände inte för att köpa något, men Ronya hittade ett par fina skinnhandskar! 
 
Efter det var jag så himla trött, sov rätt dåligt natten innan jag åkte, som alltid när jag ska resa, så vi åkte hem så jag kunde vila lite. Slutade dock med att Josefin var den som sov mest och jag och Ronya låg och lyssnade på hennes små läten, haha! Josefin är verkligen helt underbar, helt min typ av människa! Så glad för Ronya att hon har funnit en så fin vän. Efter vår power nap så gjorde vi drack vi lite te (måste ju dricka mitt te minst en gång om dagen nu mera haha) och jag hälsade på Ronyas värdmamma. Hon pratade på på franska med mig och jag log fint och förstod inte ett skit! Sen börjar hon prata med Ronya och Vad händer då? Ronya svarar och pratar på franska?!? Haha kändes nästan komiskt! Herregud vad imponerad jag var! Självfallet var det inte felfritt MEN HON FÖRSTOD?! Så himla coolt! Duktig Ronya!! På kvällen gick vi först och såg Eiffeltornet. Så himla stort, och vackert så klart! Vi lyckades se när det blinkade vilket självfallet var kul. Sen åkte vi och åt en väldigt sen och god middag! Efter middagen så åkte vi och satte oss och tog ett glas vin och pratade tills det blev väldigt sent! Sen åkte vi hem och sov!
 
På lördagen så åkte jag och Ronya in själva till stan och gick längs med vattnet upp till Notre Dame. Sen satte vi oss vid en restaurang och åt brunch med Notre Dame som utsikt, så fint! Sen åkte vi till "pyramiden" haha, och mötte Josefin! Där satt vi och pratade lite och sen tog vi en kaffe innan de följde med mig ut till flygplatsen. 
 
Jag har verkligen haft en så underbar helg. Tack Ronya, älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback