Dag 8

Igår körde jag till skolan för första gången själv, och det gick superbra! Eller som lilltjejen sa när vi kom fram till skolan: "very good Moa, I would say you've passed!".

Först åkte jag och lämnade lilltjejen. När jag kom hem så bytte jag lakanen i flickornas sängar och tvättade de smutsiga. Efter det så åkte jag ut lite med bilen och försökte lära mig vägarna här omkring. Det gick sådär.. Men Elin kommer snart hit idag och ska ta med mig ut på vägarna lite. Så förhoppningsvis går det bättre då! Efter jag hade kört lite så gick jag ner till Ascot Highstreet och öppnade ett bankkonto. Personalen var väldigt hjälpsam så det gick supersmidigt! När jag kom tillbaka åkte jag och hämtade lilltjejen. När vi kom hem så förberedde jag flickornas middag, sen åkte jag och lilltjejen och hämtade hennes storasyster. När vi kom tillbaka gjorde jag mat till dem och sen kom föräldrarna hem.

Skriver lite om dagen ikväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback