Dag 4

Idag har jag tränat ordentligt för första gången. Duktig Moa. Sen har jag spenderat större delen av eftermiddagen med att skrika/blänga på min telefon. Fick nämligen mitt nya simkort idag och samma sak hände med detta som det förra "ingen service". Telia kan inte göra något för att telefonen inte är låst till Telia (fast att det verkar så eftersom att Telia står kvar som operatör när jag har i det nya simkortet), och den engelska operatören O2 kan inte heller göra något för att jag inte har någon service hos dem. Det ironiska är att när jag har Telia simet i så får jag in O2 som operatör. FATTAR NI VAD JOBBIGT?! Jag fattar inget. Om någon vet något, HJÄLP MIG!

Aja... Just nu sitter jag på mitt rum och tittar på vänner. Lilltjejen har en play date efter skolan idag, sen art club, så jag ska faktiskt köra och hämta henne efter den. Pappan i familjen ska följa med så jag hittar, annars kommer jag nog hamna i Frankrike med mitt lokalsinne.

Igår satt jag och tittade på tv och insåg att det finns ett Harry Potter museum/värld-grej i London. Alla som ska hälsa på mig (för det får ni sjutton göra) bered er på HP-TIIIIME!!

Jaha.. Nu ska jag nog leka lite med min iPad (kom på att jag kunde ladda den i samma laddare som jag har fått låna till iPhonen). Har blivit lika dålig på elektronik som Ronya nu mera tror jag, eller så har jag aldrig varit det minsta bra det är bara Kajsa som har fått mig att tro det fast att det egentligen är hon som fixar allt... Sneaky girl!

Puss

Ps. Hittade denna på lilltjejens dörr idag. Någon är populär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback