Dag 4 - tillägg

Vill bara meddela världen att jag, Moa Rina Margit Nilsson, har precis kommit hem från att ha kört ca 30 minuter i vänstertrafik. Ingen blev skadad! Dock förekom en liten incident då fröken Moas hemlängtan blev lite stor och hon svängde in på höger sida av vägen. Detta skrattades dock bort, och resten av körningen gick bra! Familjen var väldigt rädda för att jag skulle skämmas för att åka runt i en sån ful bil som de har till mig. Jag hade så gärna velat visa dem bilder på pappas senaste fem bilar, jag tror inte den tuggumilagade Toyotan äns hade fått komma in i Ascot!

Drottningens häst vann kapplöpningen idag, om någon är intresserad. Hon hade lila klänning på sig. Detta är väldigt viktigt! Barnen som går på lilltjejens skola går ut varje dag under Royal Ascot och vinkar när drottningen åker förbi, på väg till hästkapplöpningsbanan, med häst och vagn (och självfallet södra Englands alla poliser). Varje dag så gissar barnen vilken färg som drottningens klänning kommer ha, och idag kom det en glad liten tjej in igenom dörren och förklarade att hon ÄNTLIGEN hade gissat rätt färg - lila!

Så nu blev det lite mer än bara ett kort inlägg. Men men!

Puss


Kommentarer
Pappa säger:

Hahah...tror du SAABen hade klarat sig då??

Härligt jobbat bästa DU! Fixar körningen galant..XXX

Svar: Pappa, den röda? Den hade väl fått komma vart som?! Den måste ju vara värd hur mycket som helst så gammal som den va! Haha puss
Moa Nilsson

2013-06-20 | 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback