Dag 14

Idag ska jag göra absolut ingenting. Det är fint väder, så jag tar kanske bilen till Windsor Great Park lite senare och springer en runda. Annars har jag inget planerat. Kanske äntligen ska läsa ut min bok så jag kan börja på nästa i Game of Thrones serien och äntligen börja titta på tvserien!

Jag har haft jättetråkigt nu på morgonen, så jag tog lite kort på mitt rum. Så här har ni lite bilder. Och ja, det är så stort som det ser ut. Jag vet inte riktigt vad de tror att jag skulle ha med mig.. En hoppborg kanske. Aja, här ser ni lite bilder i alla fall.

Min lilla anslagstavla som av någon anledning har blivit helt dominerad av saker från Ronya. Så jag kallar den min Ronya-tavla. (Och ja, Ronya, det är ett blått kuvert som kommer skickas imorgon... puss) Sen ser ni mitt fina kort på mina fina fina bästisar. 


Ja, jag läser regelbundet i min Londonbok. Världens bästa stundetpresent! 


Första veckan var min rygg paj efter den här sängen.. Men nu verkar det som att den har vant sig. Saknar min säng dock..

Min miniTV! Sen ser ni dörren in till mitt badrum!

Kommentarer
Kajsa säger:

åhh du har fått bilden! FINT RUM, you go glen coco!

Svar: Jaaaa! Dock tror jag att pappa la på den en vecka sent haha.. Yääs, det duger. Komsi hit babybo och bo på min extramadrass!!
Moa Nilsson

2013-06-30 | 20:57:01
Bloggadress: http://kajsawede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback