Dag 13

Idag har jag varit ledig. Sov till klockan tio, vilket var hur skönt som helst! Idag så har jag följt med familjen ut och ätit lunch. Barnens mormor och morfar är på besök över helgen så de var också med. Helfestliga människor, trivs hur bra som helst med dem alla. Satt och skämtade om britter med morfarn under hela lunchen och hade jättekul. När vi kom hem så skypade jag med min kära moder och sen med morbror, moster och världens bästa Ines!! Dagens höjpunkt var helt klart när Ines visade mig sin Barba-Fin (eller stark.. eller skön... den var lila i alla fall)! Efter det så åkte jag hem till Elin och mös hela kvällen. Hennes familj var borta så vi hade huset för oss själva. Vi åt pizza och tittade på massa film. Nu är jag hemma igen och ska nog snart sova. 

Puss
Och just det, som ni ser på bilden så var det SOL ikväll. Woho, sommaren har kommit till UK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback