Dag 1

 
Har nog varit vaken i 24 timmar, om man inte räknar med de två ontinacken-timmarna sömn jag fick på planet i morse. Kunde inte sova i natt, kunde inte sova i bilen, och sömnen på flyget var inget att skryta om som ni kanske förstår. Flyget ja. Det var självfallet en timme försenat på grund av något som hade med någons bagage att göra. Men när väl det bagaget var ombord eller borta, eller vart det nu skulle, så får vi inte lyfta med planet. Nej, då har vi missat vår flygtid. 30 minuter till i ett stillastående flygplan. 

Men fram kom jag, och nu är jag här, i Ascot. Denna vecka är tydligen Royal Ascot Week, och ja, det är PRECIS vad det låter som. Jag säger bara så här, jag vet någon (läs: Moa Nilsson) som ska få se drottningen av England i helgen. Det ni! 

Familjen är underbara. Jag vet inte hur mycket jag ska skriva om dem än, så en beskrivning av dem blir det inte just nu. Men jag kan säga att de bor i ett underbart hus, och jag har fått ett underbart rum med eget badrum och STORA garderober. Det ekar lite där inne lovar jag, hum.. Måste ju fyllas ut. Ne det får bli shoppning nästa vecka! 

Duschen, sömnen och kanske lite skype väntar på mig nu. 

Kommentarer
Mamma säger:

Så härligt det var att prata med dig. Allt verkar ju hittills vara precis så bra som man kunde hoppats på:) puss & Kram

2013-06-17 | 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback