Dag 45

Denna vecka jobbar jag 10 timmar om dagen varje dag, i sträck. Det är en rätt stor omställning från att ha jobbat 5 timmar varje dag, delat på morgonen och kvällen. Men nästa vecka kommer barnens mormor och morfar hit och tar hand om dem tre dagar, så då får jag lite ledigt! Sen är jag självfallet ledig i helgen som vanligt. Jag har faktiskt äntligen skrivit en ordentlig "måste göra under mitt år i London"-lista, så på lördag så ska jag ta med mig Elin och pricka av en av sakerna - Camden Market. Är supertaggad, och jag tror faktiskt inte jag kommer bli besviken! 

Dagen har bestått av att jag glömde öppna för städerskan, hemskt pinsamt... Men hon kom in tillslut. Sen flöt dagen på L Å N G S A M T. Det är pissväder här nu, vilket jag egentligen älskar, eftersom att solen började bli jobbig. Men det betyder att jag och flickorna inte kan göra saker utomhus, vilket gör att utbudet på saker att göra blir rätt mycket mindre. Men vi spelade monopol, Wii, kort och började sortera deras play room. Imorgon åker vi nog till Windsor, matar svanarna och äter lunch på någon mysig restaurang. 

En bild från när vi lagade lunch tillsammans!

P U S S

Kommentarer
laura säger:

Jag var på Camden Market med min pappa när jag var typ 12 och jag minns att jag var livrädd och ville åka hem, haha... Men coolt var det!

Hoppas att Londonlivet flyter på bra, puss :**

Svar: Haha!! Ska lägga upp massa bilder så får du se om det ser roligare ut nu :D :*
Moa Nilsson

2013-08-01 | 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback