Dag 42 - del 2

Vi åkte in till Windsor runt halv 5 för att äta hamburgare! Gustav blev lite besviken över att han inte tog med sig kameran, han hade inte fattat att slottet låg i Windsor. Jag vet inte om det betyder att han inte läser min blogg, eller om han inte lyssnar på mig, eller om han bara är trög. Kan ju vara så att det är en blandning av allt... Maten var hur som helst toppengod och vi blev proppmätta. När vi kom hem så var familjen hemma, så vi spelade lite Wii med lilltjejen. Nu ska vi strax sova då vi ska ta hand om tjejerna imorgon! Om det blir fint väder så tänker jag mig att vi packar en picknick och åker till någon stor park!
 
puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Sarah säger:

Hur gamla är dina bröder?
Det är verkligen jätte kul att följa din resa! :)

Svar: Adam, den långhåriga, är 17 1/2 och Gustav fyllde precis 16. Tack så mycket! :D
Moa Nilsson

2013-07-30 | 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback