Dag 24

Idag har det varit lika bra väder som det har varit hela veckan! Börjar kännas som att jag har flyttat till Grekland eller något och inte till England. Bara för att jag skrev det där så kommer regnet komma och slå mig i morgon... Jaha, idag har jag och Elin varit i Windsor. Jag handlade lite hårprodukter på deras ENORMA Boots, sen köpte vi fika och satte oss i någon park och njöt av det fina vädret. Vid klockan elva så gick vi upp mot slottet och tittade på vaktbytet. Pappa, jag tror ert vaktbyte vid Drottningholm kan slänga sig i väggen! Här är det musikkår och hela köret, VARJE DAG. 

 
Efter vi hade varit i Windsor så skjutsade Elin hem mig. Jag lagade lunch, tittade på tv och lite tills det var dags och hämta flickorna. När vi kom hem så ringde mormor mig. Åhåh vad kul det var att prata lite med henne! Hon och morfar skröt självfallet med hur många liter kantareller de hade hittat än så länge i år... Ni kanske kan få vara med i någon tävling mormor? Sen påminde hon mig om att mamma, Niclas, Gustav och Adam (!!) ska ha inflyttningsfest i helgen! Hade varit så kul att vara där! Hoppas ni sover bra första natten i eran nya fina lägenhet! 

Idag är det exakt tio dagar tills jag får mitt första besök. Längtar så otroligt mycket!! Sen direkt efter det kommer mina fina bröder en vecka. Hur bra är inte det? Är så glad, så glad, så glad! På fredag får jag reda på om jag kom in på de utbildningarna jag sökte hemma i Sverige för skojs skull, spännande! 

I helgen har vi fullt upp här. På fredag har den äldsta tjejen skolavslutning, sen på kvällen kommer några av hennes klasskompisar och deras familjer hit. På lördag ska den yngsta tjejen ha avslutningsfest för sina klasskomisar, hon ska nämligen byta skola till hösten så hon ville säga hejdå till sina kompisar. Den äldsta tjejen slutar år 6, så hon ska också byta skola. Så till hösten blir det helt nya rutiner! 

Kommentarer
Anonym säger:

Var det några fioler med vid vaktavlösningen?

Svar: självfallet inte.
Moa Nilsson

2013-07-12 | 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback