Dag 19 + Dag 20

Igår kom sommaren till London! 25 grader varmt och strålande sol - underbart! Jag spenderade eftermiddagen med att sitta ute och läsa samtidigt som tjejerna lekte i poolen. Eller pool och pool, en uppblåsbar stor sak! När föräldrarna kom hem framåt sju så åt vi grillat och tittade på en av herrarnas semifinaler i Wimbledon, och vet ni vad? Britten vann! Så imorgon sitter vi bänkade framför TVn och hejar på Murray! Det är viktigt att säga att han är brittisk och inte engelsk eftersom han faktiskt är skotte.. Men för engelsmännen är han alltså britt.

Idag sov jag ut ordentligt för första gången på hur länge som helst. Sov 11 timmar, hur skönt som helst! Under dagen så har jag suttit ute i trädgården och läst i solen. Jag är ju egentligen ledig idag eftersom det är lördag men jag jobbar lite extra och sitter barnvakt. Föräldrarna skulle på någon bal så jag erbjöd mig att sitta barnvakt.

Imorgon ska jag bara inte göra något alls, men på måndag ska jag in till London en snabbis och träffa Laura som är där! Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback