Dag 15

Måndagar är min tvättdag. Jag måste byta flickornas lakan en gång i veckan, tvätta dem och sedan självfallet tvätta min egen tvätt. Så morgonen började jag med att, efter jag hade lämnat lilltjejen så klart, springa upp och ner för trappan med ren och smutsig tvätt. Men även om det va fint väder ute så var jag på bra humör. Igår pratade jag med många fina personer som fick och glädjen efter det har följt med mig hela dagen!

När det blev lite sämre väder så åkte jag och min värdmamma, som jobbade hemifrån idag, för att titta på lilltjejens sports day. Hennes house kom tyvärr sist, men hon var så duktig så! När vi kom hem så började jag förbereda maten som idag bestod av fläskkotlett, massa grönsaker och champinjonsås.


Kommentarer
Febe säger:

Gott att se att du verkar ha det ganska bra därborta! :) Tänkte slänga över lite foton från balen o studenten, någon dag framöver, om du vill :)

Ha det bäst!
Kramen

Svar: Ja det har jag verkligen :) ja tack! Jättesnällt! [email protected] är min mail. Hoppas allt är bra med er :)
Moa Nilsson

2013-07-02 | 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback