Dag 59

En sak som jag har insett att jag måste lägga pengar på här är saker till mitt rum. Alltså det har ju allting som är nödvändigt, men det känns inte som hemma.. Det är så tomt! Så det blir nog att fylla ut det med lite lådor från IKEA, fixa en ordentlig tvättkorg och fästa upp lite ljusslingor någonstans. Jag hade inte heller någonstans att hänga väskor på, men igår, efter jag och flickorna tittat på bio, så gick vi in på Primark. Där hittade jag krokar som man hänger på dörren, men när jag kom hem så funkade det självfallet inte på mina dörrar. Så jag hängde dem i gardinstängerna istället! Blev rätt ok!


Idag ska vi till biblioteket och sen läsa! Flickorna håller på med en "Summer Reading Challenge". De ska läsa 6 st böcker under sommarlovet. Den yngsta har än så länge läst 4, men den äldsta har bara läst 1.. Så jag ska kämpa med att få henne att läsa idag. Önska mig lycka till!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback