Dag 57

Jag lovade mig själv en sak när jag flyttade hit. DU SKA INTE SPARA PENGAR. Jag har varit duktig och sparat genom hela min gymnasietid så jag kände att nu ska jag verkligen ha kul, göra saker och shoppa mycket! Dock har jag svårt att hitta saker jag gillar. Alltså jag älskar Top Shop, men det är ca 5% av deras utbud som jag skulle kunna tänka mig att använda, och det är samma sak med affärer som Forever 21 (fattar verkligen inte varför folk tycker om den butiken, sjukt fula kläder), Urban Outfitters, River Island osv. Därför är det så skönt att kunna gå in på HM och känna sig som hemma. Inte allt för mycket fjädrar/paljetter/starka färger, mycket svart och vitt. Kärlek! Dock har jag inte hittat någon affär som säljer Vagabond än, men jag vet att det finns, så det blir mitt nästa uppdrag när jag åker in till London. Ja, det är ju London, så alla designerbutiker finns ju till hands också. Kommer antagligen sluta med att jag sparar pengar iallafall för att kunna köpa mig en fin väska innan jag åker hem. 

Mitt senaste inköp från älskade HM.


Sen vill jag självfallet lägga pengar på att se saker, och jag har skrivit en lista så att jag verkligen ser till att se saker. Nästa sak att pricka av blir nog Windsor Castel och Stonehenge när mamma kommer i september. 


Nu ska jag titta lite på TV. Flickorna har varsin play date, så de sköter sig mest själva. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? 

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback