Dag 56

Fredagen flöt på som vanligt och jag och flickorna gjorde inte direkt något speciellt. Men igår så följde jag med familjen in till London och hade det jättetrevlig! Barnens mormor och morfar har en lägenhet i London så de var där också, och följde därför med oss och åt både lunch och middag. Lunch åt vi på en kinesisk restaurang och middag åt vi på ett jättehäftigt steak house. Man fick gå och hämta sallad och sedan kom personalen fram till bordet i omgångar med massa olika kött så skar det av lite av det köttet man ville ha på ens tallrik. Okej kanske inte superhäftigt, men en rolig restaurang iallafall! 

Idag har jag slappat på dagen och läst lite till i min bok. Har läst halva tredje boken i Ice and Fire serien (eller Game of Thrones som serien heter). Jag som är typ den största Harry Potter fantasten du kan hitta fullkomligt älskar Ice and Fire böckerna! Så om ni är lika nördiga som jag - läs Ice and Fire!!! Så, där fick ni ett boktips. Efter min läs- och slappstund tog jag bilen till Elin, åt mat och tittade på film!

Ikväll har Ronya berättat för våra kära andra två vänner vad som händer nästa söndag. JAG KOMMER HEM TILL SVERIGE I TVÅ VECKOR! Familjen åker på semester och jag kände inte för att sitta här och uggla. Så på söndag får jag två veckor hemma med pojkvän, vänner och familj. Längtar så mycket!!!

 På söndag hämtar de här pinglorna mig på flygplatsen! Woho!!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback