Dag 60

Idag har vi lånat böcker åt flickorna, så de har att läsa på sin semester. Familjen åker på semester på lördag, och det är därför jag kan åka hem i två veckor i helgen. Det ska inte bara bli skönt att träffa alla saknade fina där hemma, utan det ska även bli skönt att ha lite längre ledigt. Det har varit rätt mycket jobb denna vecka. Min värdpappa är ju kirurg och denna vecka har han haft jour, så man vet aldrig om eller när han kommer hem från jobbet. Min värdmamma har haft sena möten och därför har även hennes tider varit lite konstiga. Så det har slutat med att jag har jobbat till ungefär 20.00 varje kväll fast jag egentligen bara brukar jobba till 18.30. Så på måndag ska jag sova!! Eller ne, för jag kommer vakna klockan 06.00 och hoppa upp och ner för att jag vet att jag ska träffa Gustav om några timmar. 

Får bli en bild på oss bara för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback