Westfield

Där spenderade jag, Elin och Carolin gårdagen. Det är ett megastort shoppingcenter öster om London centrum, i Stratford. Rekommenderas starkt! Visst det är kul att gå runt på Oxford/Regent Street och titta i affärer, men det tar sån tid! Så vill man verkligen SHOPPA i London så är Westfield verkligen att rekommendera! Och vad köpte jag då? Haha, en vattenflaska och ett par träningsstrumpor. Kul liv! Fast ja, egentligen.. Känns så skönt att för första gången på flera år kunna träna minst tre dagar i veckan utan att mina knän/andra konstiga leder i kroppen som jag inte visste att jag hade säger "nej tack, vi vill inte va med längre". 
 
Har tyvärr ingen roligare bild att bjuda på, men min vattenflaska är i alla fall roooosa! Det du Ines!

Kommentarer
Farmor säger:

Jag älskar dig så jättemycket!

2014-01-25 | 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback